De la Moscova până la granița cu Kazak

Postat de Estelle Rhoo 28 iulie 2019 28 iulie 2019

Deci devine puțin mai aventuros 🧐. Din cele două mari orașe emblematice și moderne, Saint Petersburg și Moscova, traversăm peisajul rural pe drumurile principale. Am crezut că vom trece prin Saratov, dar starea drumului din partea Kazahstanului ne va face să preferăm Samara, apoi Orenburg și Akbulak înainte de a trece frontiera către Aktioubé, primul nostru oraș din Kazahstan. Între timp, am avut 2 ore în urmă, așa că suntem la H + 3 din Franța.

granița

Drumul…. Aceasta nu mai este configurația Finlanda St Petersburg. Ca reamintire, am menționat o bandă 2 * 2. De fapt nu a fost, a fost o bandă de oprire de urgență ... Oricum! Acum alternăm pe porțiuni foarte mici de autostradă în stare foarte bună, și benzi 2 * 1, mult mai discutabile, întotdeauna cu benzi de urgență mai mult sau mai puțin utilizate, punct. Există o mulțime de camioane, chiar și camioane care trec pe lângă noi. Trebuie să țineți strâns la dreapta frecvent, astfel încât depășirile să poată avea loc fără un impact frontal ... În mod clar „rusul crede în steaua lui norocoasă”. Nu jucăm acest mic joc, dar trebuie să rămânem foarte vigilenți în cazul în care o mașină ajunge în față puțin prea aproape. Da, am avut niște sperieturi (în special eu) 😱. Și este obositor.

Starea drumurilor este adesea foarte proastă: găuri, denivelări, treceri la nivel calamitoase. Pe marginea drumurilor, au explodat o mulțime de anvelope, vânzători de fructe și legume și bicicliști, toate acestea pe axe unde conducem cu aproximativ 80-90km/h (cu excepția găurii și a denivelărilor), mult mai rapid pentru alte vehicule. Și puțin mai departe de drum, destul de regulat, izolat și mereu în floare, înmormântări.

Temperatura crește cu siguranță, este mai uscată și suntem fierbinți (dar încă nu este canicula). Peisajele se schimbă. Drumurile sunt în mijlocul câmpurilor uriașe și adesea căptușite cu alei de mesteacăn. Nu știu la ce servește. Mergând înainte va fi doar o monocultură de floarea-soarelui cu adevărat, din câte se poate vedea. Există mai puține stații de benzină decât la noi (cel puțin nu toate recomandabile pentru calitatea benzinei) și puține acționează ca zone de odihnă. Când nu sunt suficient de apropiați, oamenii se opresc pe marginea drumului și merg să se relaxeze pe cărările mici sau pe aleile de mesteacăn ... Poate pentru asta este?!

Pentru curse începem să ne luptăm. Există supermarketuri (chiar Auchan), dar ingredientele sunt citite prin google translate și acest lucru nu este suficient pentru a înțelege totul și nici pentru a mă liniști cu privire la originea mărfurilor. Puiul arată clar o față amuzantă. Foarte foarte supraalimentat ce ... Mai mult, datele de expirare sunt adesea depășite. Am fost deja bolnavi odată, probabil că nu va fi ultimul ... Cred că voi găti tot mai multe linte și naut. Cu toate acestea, am trecut deja prin Asia ... Dar am mers la restaurante, alegând locuri populare și este bine prezentat, așa că ne punem mai puține întrebări ... 😉

Pentru a dormi ... Prima dată ne-am gândit că vom dormi într-un sat mic, departe de drum, liniștit. Așadar, drumul până acolo este chiar mai puțin practicabil. Odată ajuns acolo, acest sat nu a fost foarte urbanizat; nici o grădină cu adevărat delimitată, gunoi peste tot. Un lucru care ne atrage sunt țevile aeriene care traversează străzile, puțin peste înălțimea omului și care alimentează toate casele. Este probabil gaz, chiar dacă este destul de expus. Dacă ar fi apă ar îngheța iarna?! (Vom vedea mai târziu că conductele aeriene sunt foarte frecvente). Oamenii ne priveau, fără o expresie deosebit de simpatică sau ostilă, dar nu foarte deschise. Ei bine, nu am avut curajul să rămânem de data aceasta. Evident, nu am făcut nicio poză. Vom încerca din nou cazul mai târziu. Fotografiile au fost făcute în altă parte.

Am dat drumul către următorul oraș mare, am căutat parcarea bisericii și a fost perfect. Philippe a putut asista la încercarea unei femei de a-și aduce soțul acasă, abia în picioare, când a preferat să se îmbete în continuare cu prietenul său ... Dar, în general, o noapte liniștită.

Într-o altă noapte lângă o biserică am observat un mic joc de cuplu în care domnul stătea cu doamna în spatele mașinii cu geamurile colorate: D. Aceeași noapte liniștită, trezită la 7 dimineața de muncitorii care au făcut o programare pentru a merge la muncă împreună.

Am petrecut și o noapte în mediul rural, în liniște, într-un calm real, lângă o sursă de apă. Mic colț amenajat (și fără îndoială binecuvântat) de ortodocșii locali. Când ne-am dus să aruncăm o privire mai atentă asupra facilităților, o doamnă rusă a simțit că nu înțelegem semnele, m-a luat de mână pentru a mă conduce într-o clădire mică. Mi-a arătat un lighean umplut cu apă cu o mică lumină atârnată de vârf și mi-a explicat că este necesar (nu prea înțelegeam) - fie că mă înmui de 3 ori și că spun o rugăciune, - fie mă înmui eu însumi o dată și spun 3 rugăciuni, precizând că apa era foarte rece! Trebuie să aducă noroc sau să vă rezolve problemele. Eu nu am făcut-o. Nu este nevoie! Laugh out Loud! În cele din urmă aș fi făcut bine, dar prea multe riscuri cu această apă netratată, unde toată lumea vine să se înmoaie în ea!

Pe site am putut observa câțiva oameni din zonă primind apă și un copil care se scufunda ... Văzând reacția copilului, confirm că trebuie să fi fost rece. Mai era și un acolit german, Felix, care dormea ​​în același loc. Tocmai traversase Rusia din nord-est și a fost puțin dezamăgit de vremea ploioasă de-a lungul călătoriei sale. Coborând la Astrahan, ar trebui să se îmbunătățească.

Și am ajuns în Samara! Oraș destul de important de pe malul Volga. Sosire printre numeroasele baruri rezidențiale mari traversate de arterele rutiere aglomerate ... Impresionant. Centrul orașului este mult mai frumos și, mai ales, marginea Volga are o promenadă foarte lungă „des Anglais”, protejată de mașini și cu vedere la plajă. Ne-am odihnit acolo 2 zile. E timpul să vă bucurați de soare, să mergeți cu bicicleta de-a lungul plajei, să vă speriați puțin de temperaturi în timp ce vă pregătiți pentru Kazahstan ... Și să mergeți la cumpărături, inclusiv cumpărarea de umbrele de soare ... O remarcă, trebuie să recunosc că rușii sunt cu adevărat frumoși ... Mulți sunt înalți, subțiri, cu părul lung și blond, insecte nu este un clișeu !

Am putut dormi în parcarea unui hotel din mijlocul unui parc. Autoutilitara camper a stârnit curiozitatea clienților (ca peste tot). Un grup mic i-a sugerat lui Philippe să mergem să bem ceva cu ei și el le-a sugerat să vină să vadă CC. Ha la la! Au crezut că interiorul este elegant class au scos berile, chipsurile și am fost 8 în CC! „În fotografia de aici, sunt Vassili, Dimitri, Olga și ceilalți ... Au fost meteorologi care s-au reunit pentru a sărbători cei 15 sau 18 ani ai organizației lor. Ne-au dus la hotel pentru a ne alătura „colegilor” lor și pentru a mânca ceva. Am gustat peștele afumat, traducerea Google a explodat complet, apoi am început să ne înșelăm (credem că pentru că toată lumea vorbea în același timp). Deci, foarte repede ne-am trezit neînțelegând nimic și am plecat acasă. Au fost foarte drăguți. Au petrecut o bună parte din seară și nu s-au culcat prea târziu, a doua zi au luat barca pentru o croazieră pe Volga.

Trecând prin Orenburg, ne-am gândit că putem spăla ceva; Nu este posibil. Îl voi tasta manual seara 👍. Dar nu ne vom fi pierdut timpul de când Philippe a mers la coafor. Coafor și frizer, vândut la moda americană. Cu excepția faptului că nu vorbeau engleza! 😁. Durata tăierii: 1 oră, metodă de ras electric de mai multe dimensiuni și foarfece. Iată rezultatul !

O noapte lângă un alt izvor în care este nevoie de 15 minute pentru a umple un recipient de 15 l și în care nu eram singuri să-l umplem. Curățarea completă a autoutilitarei în Sol-Iletsk, unde se schimbă fețele; putem simți originile asiatice, capetele rotunde și ochii înclinați. Și o ultimă noapte rusească în Akbulak înainte de a trece frontiera pe 29 iulie spre Aktobe din Kazahstan. Această nouă țară este sinonimă cu restricțiile de apă și cu o atenție specială la motorină. Știind că traversăm o zonă mult mai aridă și pustie, este un pic cam răsturnat.