Kyoto pentru leneși (sau aproape)

leneși

Începem a doua săptămână în Japonia, pe care am vrut practic să fim mai liniștiți, mai relaxați după ce ne-am plimbat prin Tokyo ca nebuni și am luat o gură de aer proaspăt la poalele Muntelui Fuji. Dar asta a fost fără să ne bazăm pe setea noastră de aventură și dorința de a descoperi cât mai mult posibil. Tot în ritm mai lent am explorat Kyoto, al doilea oraș ca mărime din Japonia.

Kyoto este fosta capitală a Japoniei și este unul dintre punctele turistice de top ale țării. Este plin de vestigii care datează dintr-o altă epocă: mii de temple au fost construite în acest oraș. Acestea sunt principalele sanctuare pe care am ajuns să le vedem aici, cele mai faimoase și, de asemenea, cele mai frumoase. După șase zile în inima imensului Tokyo, am vrut să descoperim altele tradiţional, și, prin urmare, încercați experiența de a dormi într-un ryokan: cazare tipică japoneză. Vă explicăm ...

Dormiți într-un ryokan din mediul rural din Kyoto

După o călătorie peste noapte cu autobuzul de la Tokyo, ajungem cu capul slab din cauza lipsei de somn în Kyoto unde ne îndreptăm spre gară pentru a lua un alt autobuz care ne va duce la ryokanul nostru: Yamazaki, situat în districtul 'Ukyo Ward în nordul orașului.

[Mic deoparte: am ales să luăm mai degrabă un autobuz de noapte decât trenul pentru a lega Tokyo de Kyoto. O soluție mult mai ieftină și destul de „confortabilă” atunci când am testat autobuzele de noapte din Asia de Sud-Est 😉]

Nu este atât de ușor să-ți găsești drumul în jurul stației de autobuz de la Kyoto, dar japonezii arată un altruism deosebit și ne arată calea corectă, deoarece pentru o vreme am fost pe partea greșită a trotuarului ... Apoi urmează o călătorie de „aproximativ o oră la nord de Kyoto pe care o observăm prin ferestre. Orașul este mai mic decât Tokyo, zgârie-nori mai jos. Mergem din ce în ce mai departe de clădiri pentru a ajunge chiar în rural japonez. În depărtare, orezuri destul de mici. În dreapta noastră, în timp ce cobori din autobuz, pensiunea. Yamazaki Ryokan este alcătuit dintr-o zonă de recepție unde sunt servite micul dejun și prânzul. Ne prezentăm și suntem apoi duși la cazare: o casă mare cu grădină formată din mai multe dormitoare, camere comune, o bucătărie mare, băi și un mic onsen. Ne scoatem pantofii și ne descoperim camera comună: un spațiu mic pentru a lua ceai cu o măsuță de cafea încălzită și pături. Camera cu vedere la grădină este formată din cinci saltele mici așezate pe podea pe covorase tatami. Visez să stau aici două zile și să nu fac nimic.

Camera noastră Masa de încălzire

Acest lucru a fost fără să se bazeze pe entuziasmul prietenilor care, după ce s-au lăsat îndrumați în orașul Tokyo, au vrut să preia și să exploreze. Thomas ne pregătește un traseu în acest magnific peisaj japonez care își întinde brațele spre noi. Ziua liberă planificată se transformă într-o drumeție ușoară și liniștitoare, dar mai lungă decât se aștepta. Pe drum, explorăm pădurea, câmpurile de orez, observăm păsările, ne împiedicăm de temple pe care ne luăm timp să le fotografiem.

În jurul câmpurilor de orez ... Statui de Buddha Mici torii gri

În sfârșit mergem până la Parcul Arashiyama, Pădurea de bambus mult vizitată din Kyoto. Avem abia o oră înainte de apus pentru a ne plimba prin pădure. Acești bambuși mari sunt impresionanți, dar nu suntem foarte fani ai acestor spații amenajate, care, în cele din urmă, pun o anumită distanță de natură. Neîncântați de acest loc turistic, ne întoarcem la râu Katsura La căderea nopții. La bord, câteva magazine de suveniruri la întoarcerea la podul Togetsu-kyo. Ne îndreptăm spre gară pentru a lua vechiul tren spre Gara Arashiyama și să ne întoarcem la hotelul nostru pentru seară.

Pădurea Arashiyama

Deci, experiența ryokan? A fost minunat. Am dormit bine, locul era liniștit, iar masa încălzită și masa de după petrecere erau mai mult decât plăcute. Vă recomandăm cu adevărat acest loc, știind că și mâncarea este excelentă! Acest lucru vă permite să petreceți o noapte în afara orașului Kyoto, departe de centrul orașului și să captați o Japonia mai autentică.

Cel mai faimos templu din Kyoto: Kiyomizu-dera

Schimbarea peisajului, părăsim ryokanul pentru câteva nopți într-o pensiune: pensiunea Imano Kyoto Kiyomizu. Ne împachetăm lucrurile și luăm autobuzul înapoi spre centrul orașului Kyoto. Hotelul este situat aproape de Kiyomizu-dera, al cărui templu principal era din păcate în construcție când am venit. Încă nu era o problemă să te bucuri de acest loc incredibil timp de patru ore. A fost foarte aglomerat, deoarece este, fără îndoială, cel mai vizitat loc din Kyoto.

Situl Kiyomizu-dera formează o succesiune de mai multe temple. Luăm un drum mic lângă hotel care ne conduce la o primă serie de temple roșii aprinse. Apoi continuăm spre o ușă gigantică de lemn prin care trebuie să trecem pentru a vedea celelalte rămășițe ale acestui loc. Va trebui să plătiți 400 de yeni pentru a accesa restul vizitei, și anume pavilionul principal (hondo). Are distincția de a fi construit pe piloți, iar înălțimea este amețitoare. Priveliștea este incredibilă!

Primele sanctuare ale clădirii Pavilionul principal din păcate este în construcție

Excursie improvizată la Fushimi Inari taisha

A doua zi, luăm trenul către un alt templu iconic din Kyoto: Fushimi Inari Taisha (la dorințele tale?) sau templul Inari cu 10.000 torii (explicăm mai jos ce sunt torii). Pentru a face acest lucru, trebuie să luați linia Nara (maro) sau linia principală Keihan (roșie). Apoi coborâm la stația Inari.

Acest templu are particularitatea de a fi compus din două tuneluri gigantice de torii una lângă alta care duc la sanctuarul principal cocoțat la altitudine. Torii sunt arcuri sacre (de cele mai multe ori sunt roșii), o emblemă în Japonia. De fapt, am aflat mai târziu că trebuia să treci de două ori sub un arc: o dată pentru a intra în lumea spirituală și a doua oară pentru a te întoarce în lumea reală. Interesant, nu?

Fushimi Inari Taisha

Erau mulți oameni. Și apoi, la un moment dat, calea se întoarce, iar tunelurile sunt împărțite prin pași mici. La acest nivel, o mică cale pare să se abată de la traseul principal și să se cufunde în pădure. Pentru a face poze cu torii de la un pic mai sus, luăm această cale ... și în cele din urmă, ne hotărâm să o urmăm (ei bine, este și pentru că Thomas a văzut acolo un geocache, așa că am urmat ...: p) pentru cei care nu cunosc lumea geocache-urilor, vă invit să folosiți Google pentru a vă răspunde la întrebări).

Pe această potecă, nimeni. 5 turiști francezi într-o aventură. Nu prea știm unde duce. A priori, conform Google Maps, putem ajunge la cel mai înalt sanctuar din Fushimi Inari Taisha pe această cale. Pe parcurs, întâlnim numeroase sanctuare mici, cimitire, locuri pe jumătate părăsite ... Într-unul dintre cimitire, călugării efectuează un ritual în care cântă și cântă muzică. Între două opriri foto în mijlocul acestor mici rămășițe, ne continuăm plimbarea și mergem în mijlocul unei păduri de bambus absolut magnifice! Nimic de-a face cu Arashiyama! Aici, totul este lăsat în sălbăticie pentru plăcerea ochilor și din respect pentru natură.

Pe potecă ...

O ultimă urcare mare în mijlocul nimicului pentru a ajunge la vârful sanctuarului și iată-ne: ne atingem scopul găsind ceilalți turiști care au trecut prin tunelurile torii. În sfârșit, am avut o experiență incredibilă în afara pistelor bătute.

Vedere spre Kyoto în partea de sus a plimbării

Aproape 15:00 în cele din urmă când ne întoarcem în centrul Kyoto. Pe drum, ne oprim la Dragon Burger pentru a gusta un wasabi burger! O delectare după o dimineață aglomerată!

Noapte în Kyoto

Yaruki Shijo Kawaramashi: restaurant unde puteți gusta carne Kobe (printre altele) și carne japoneză foarte bună.
Gyoza Chaochao: restaurant de gyozas (găluște japoneze). Am mâncat mult prea bine.
MoCha: bar de pisici la ultimul etaj al unui centru comercial. Plătim pentru fiecare 10 minute, iar băuturile sunt nelimitate (fără alcool).
Aje Kiyamachi Donjuri: Restaurant cu grătar coreean, unde am stat la coadă timp de o oră pentru a ne așeza. A meritat!

Canalele din Kyoto MoCha, platoul de carne Kobe pentru carne de vită

În afara Kyoto: Lacul Biwa

Profitând de a fi în Kyoto pentru a explora locurile mai îndepărtate din Japonia, am luat un tren (prin linia Tokaido) spre Hikone si lac biwa. Nu departe de noi această idee de a vă lăsa pe malul celui mai mare lac din țară, ci de a vizita mai degrabă castel Hikone totul în pădure și parcul său magnific.

Castelul Hikone

Există o taxă pentru vizită, dar interiorul palatului ne interesează puțin. Pe de altă parte, plimbarea în jur și în grădini merită ocolită!

În jurul lacului Biwa există câteva lucruri frumoase de văzut și am observat că în ghidurile de turism era o torii pe apă. Există unul pe lacul Biwa (nu cel pe care l-am crezut, cel mai cunoscut, care se află în Miyajima). Torii din lacul Biwa, Shirahige-jinja este o reproducere. Mai mult, accesul său este limitat, puțin probabil ca mulți turiști să intre în panică. Accesul se face pe un drum mare, torii nu pot fi văzuți de aproape și pare deteriorat de timp și apă. Acestea fiind spuse, calea de a ajunge acolo a fost folclorică (pe jos de gară, puteți trece prin plajă, dar poteca este rapid aglomerată, trebuie să vă întoarceți pe marginea drumului ...). A fost periculos, nu atât de frumos de văzut, dar și călătoria. Descoperiți lucruri mai puțin bune care rămân amintiri foarte bune!

Vedere torii cu prietenii

In cele din urma, ce sa-ti amintesti din această vizită la Kyoto pe parcursul mai multor zile? Dacă am fi vrut să ne jucăm leneși, a ajuns destul de bine să se strecoare în apă: am profitat la maximum de Kyoto cât am fi putut explora Tokyo, chiar dacă ritmul era puțin mai lent (nopți mai scurte, dimineți mai lungi). ). Acest ritm ușor mai lent, ne-a plăcut și pentru că de multe ori eram departe de mulțime. Am favorizat locurile foarte îndepărtate în timp ce vizitam temple celebre, am mers pe jos în natură, am descoperit și multe locuri din întâmplare. Fushimi Inari Taisha rămâne fără îndoială unul dintre cele mai frumoase locuri pe care am putut să le explorăm în Kyoto. Nu am putut vedea totul, departe de el (până la urmă, nu am explorat cu adevărat Gion, de exemplu, care rămâne o zonă foarte populară pentru turiști), dar oricum, am putut aprecia Kyoto la adevărata sa valoare păstrăm amintiri memorabile!

În articolul următor, vom explora un al treilea oraș din Japonia: Osaka! Ultima călătorie în țara soarelui răsărit.