Experiența mea cu provocarea So Shape de 5 zile

Am avut ocazia acum câteva săptămâni să testez provocarea de 5 zile de la So Shape. Pentru cei care nu cunosc provocările So Shape, este vorba de a înlocui micul dejun și cina cu o masă So Shape. Înlocuitorul micului dejun este un pachet dulce, iar pachetul de cină este un pachet sărat care poate fi o supă sau un mic fel de mâncare de paste sau orez. Prânzul este gratuit, puteți mânca orice doriți, rămânând rezonabil. Desigur, nu este vorba despre un prânz fast-food în fiecare prânz în timpul curei. Dacă ți-e foame în timpul zilei, există „Alimente Deschise” pe care le poți mânca după bunul plac, precum anumite legume, piept de pui sau brânză de vaci. În categoria Open Food găsim și gustări sănătoase de la So Shape precum Smart Granola (preferatul meu) și alte brioșe și clătite (care nu mi-au plăcut).

experiența

În fiecare dimineață, timp de cinci zile, am mâncat un mic dejun cu pachete dulci. Mi-au plăcut toate berlingoturile dulci pe care le-am gustat! Mi-au plăcut fursecurile și smântâna (gust mic de Oreo), stracciatella, alunul, aromele de caramel cu unt sărat ... În jurul orei 11 dimineața îmi era foame, și în acel moment îmi făceam un cappuccino de casă cu lapte degresat. La prânz am mâncat mult, dar lucruri sănătoase. De exemplu, am făcut un fel de mâncare mare de chili con carne pe care îl puteți găsi rețeta aici , ca am mancat cu bulgur. Sau delicioasa mea lasagna cu praz inclusiv reteta este aici . La desert am luat iaurt și mi-am terminat întotdeauna prânzul cu o cafenea la lait și puțină ciocolată cu lapte cu un conținut ridicat de cacao sau cu alune. Obișnuit să iau o gustare, am mâncat, dacă îmi era foame în ciuda prânzului meu mare, o felie invizibilă de măr la ora 16 sau o bucată de fruct sau un iaurt ... La cină, am mâncat un pachet sărat. Am putut încerca pastele vegetale bologneze care nu mi-au plăcut, pastele arrabiata care nici mie nu mi-au plăcut ... Pe de altă parte, mi-au plăcut mac & cheese și chili sin carne! Pentru mine a fost puțin frustrant să nu-mi închei cina cu desert, dar m-am forțat și a mers bine 🙂

Ar trebui să știți că am născut în luna mai anul trecut și de atunci am pierdut toate kilogramele pe care le-am câștigat în timpul sarcinii. Asta-i tare ! Cu toate acestea, înainte de a rămâne însărcinată, aveam câteva kilograme în plus acumulate în timpul școlii de afaceri și primul meu loc de muncă ca vechi executiv de vânzări care mănâncă zilnic la un restaurant ... Aceste kilograme, le simt cântărind pe spate ceea ce mă face să sufăr mult de la al doilea trimestru de sarcină. Și având voința, împreună cu soțul meu, de a avea un al doilea copil, îmi doresc foarte mult să încep o viitoare sarcină fără kilograme în plus și cu un corp sănătos și tonifiat. Așadar, timp de câteva luni, am început să îmi reechilibrez dieta și am intrat în sport. Cu toate acestea, există momente în care stagnez cu adevărat, timp de câteva săptămâni, și îmi este foarte greu să rămân motivat, deoarece stagnez în ceea ce privește pierderea în greutate și centimetri, în ciuda eforturilor mele.

Datorită So Shape, am reușit să-mi reiau procesul de slăbire, am pierdut 800g în urma acestei provocări. Nu i-am luat din nou și de atunci am pierdut chiar și 200g mai mult, ceea ce duce la scăderea în greutate la 1 kg datorită acestei provocări, coroborată cu reechilibrarea alimentelor și cu reluarea sportului.

Vei fi înțeles, sunt mulțumit de provocarea mea! 1/Mi-a permis să-mi reîncerc pierderea în greutate într-o perioadă de stagnare lungă 2/Acest lucru mi-a permis să-mi reînviez motivația care era la jumătate de catarg din cauza acestei stagnări în ciuda eforturilor mele 3/Astăzi, nu mi-am recâștigat greutatea pierdută câteva săptămâni după provocare !

Încă cred că nu ar trebui să devină un mod de viață. Cred că nu ar trebui, pe tot parcursul vieții, să faci o provocare de două săptămâni din patru în fiecare lună. Evident, a face acest lucru ne-ar pune sănătatea în pericol și ar fi ridicol.

La rândul meu, după succesul provocării mele, am decis să accept un ambasador So Shape și să fac alte trei provocări de cinci zile în martie, aprilie și mai, pentru a-mi completa pierderea în greutate și mai ales pentru a bloca și stabilizează-l! Asta înseamnă doar cinci zile pe lună, timp de trei luni. Mi se pare perfect rezonabil și abia aștept să văd la ce rezultate mă vor duce aceste provocări. Desigur, în restul timpului, îmi voi menține eforturile în ceea ce privește reechilibrarea alimentelor și sportul. Îmi doresc foarte mult să găsesc un corp sănătos, tonifiat, potrivit, care să nu mă rănească. Vreau să încep o nouă sarcină într-o formă excelentă și să o închei fără toată durerea pe care am trăit-o în timpul primei sarcini. Desigur, vreau și să mă simt frumos și bine în corpul meu. Ce nu mi s-a mai întâmplat de ceva vreme ...

Sper că ți-a plăcut acest articol și ai răspuns la câteva dintre întrebările la care te-ai întrebat despre So Shape. În calitate de ambasador, sunt încântat să pot oferi persoanelor care doresc să înceapă codurile promoționale:

• PERSOSONIAA care vă oferă 9,50 € pentru provocările de 14 și 28 de zile (selectați opțiunea de personalizare a aromelor)
  • SFSONIAA care vă oferă o reducere de 10% de la 40 € de cumpărare la gustări

Pentru informații: este posibil să plătiți în 3 rate de la 99 € !