Pe parcursul lunilor: iunie 2017

parcursul

Itinerar de călătorie în iunie 2017

• Japonia: Oiso, Kamakura și Tokyo - o lună întreagă

Locul meu preferat în iunie

Luna aceasta, este o pasiune pentru Kamakura, un oraș relaxat, liniștit, cu mare, temple și cafenele! O placere!

O lună sedentară, singură și sănătoasă

Trecuse ceva timp de când eram atât de sedentară. În total, o lună și jumătate în Tokyo, fără a părăsi orașul și nici fără a te mișca, din cauza banilor, a animalelor și a oboselii. M-a făcut bine, sigur, dar am fost foarte încântat să mă întorc pe drum în iulie (mai multe în episodul următor!). Luna aceasta a fost sănătoasă, relaxantă și, în cele din urmă, sfârșitul epuizării călătoriei mele.

Am început luna în Oiso, pe coasta japoneză, într-o săptămână de pauză între două misiuni de case. De ce îmi va spune Oiso? Aveam nevoie de aer, trebuia să ies din Tokyo, dar trebuia să fiu într-un singur loc toată săptămâna pentru a lucra și a mă odihni și mai ales nu aveam cerc. Cu toate acestea, am avut credit Airbnb, suficient pentru a dura săptămâna. Așa că am găsit un mic studio tipic japonez pentru săptămână, la 20 € pe noapte, am făcut cumpărăturile săptămânii și am creat un mic cocon pentru mine. M-am plimbat mult, am mers cu bicicleta mult pentru a descoperi plaja, parcurile și templele din jur. De asemenea, am putut să-mi permit o zi să vizitez frumoasa Kamakura și atmosfera relaxată, precum și plaja din Hayama.

Întorcându-mă la Tokyo, am început o nouă babysitting pentru doi Shitsu în inima orașului Roppongi. Apartamentul era dincolo de confortabil, locația uimitoare și Lacey și Coco erau minunate. Am avut zile frumoase plimbându-mă prin cartier și Tokyo în general, plimbându-mă și jucându-mă cu câinii, întâlnind alți proprietari de cartier, scriind în parc, lucrând și bucurându-mă de soare și căldură.

Am petrecut mult timp cu prietenul meu Flor, un argentinian pe care îl cunoșteam de când am început la Tokyo și ne-am luat rămas bun. De asemenea, am avut ocazia să cunosc un alt cititor și am schimbat multe și a fost o mare plăcere să împărtășesc aceste momente la Tokyo, inclusiv Fête de la Musique la Institut Français pentru un concert gratuit de Vianney.

Îndoieli și dificultăți

Îngrijorările financiare au continuat în mare parte în luna iunie și, pentru a reglementa situația, m-am trezit cu aproximativ 40 de euro pentru două săptămâni la Tokyo. A fost dur, așa că nu am făcut mare lucru, dar cel puțin am găsit câteva sfaturi minunate pentru cumpărături în Tokyo, nu m-am stresat și am profitat de cazare gratuită. Cât de ironic este să trăiești într-unul dintre cele mai exclusive cartiere din Tokyo și să mănânci în principal paste și sos de roșii! Dar nu vă faceți griji că sfârșitul lunii m-a scos din toate și se îmbunătățește.

La Oiso, cu greu am vorbit o săptămână, în afară de cumpărăturile și schimburile mele aici și colo la cafenea. Era pentru prima dată când mi se întâmpla asta. Un loc atât de puțin turistic, în afara sezonului, nu este propice întâlnirii. Cu toate acestea, am întâlnit un bărbat și câinele său și am schimbat câteva cuvinte, între engleză și japoneză, fără a putea merge prea departe. Peste o săptămână nu m-a deranjat cu adevărat, dar a fost un mod de a pune cu adevărat degetul pe singurătatea din Japonia.

În ciuda tuturor, am văzut sfârșitul real al epuizării mele și al preocupărilor mele de sănătate, iar acest lucru singur este ultra-pozitiv!