Pierde sau crește în greutate în timp ce călătorești

Un mic bilet ușor în această seară de duminică, cu câteva zile înainte de sărbători și ... mese mari! O postare pentru a-mi împărtăși observațiile cu privire la creșterea sau pierderea în greutate în timp ce călătoresc ... În toți acești ani lungi de mari escapade sau experiențe de a trăi în străinătate am observat că există în mod clar diete care au avut mai mult succes pentru mine decât alții. Și, în sfârșit, inspirându-mă din ceea ce mi-a ajutat echilibrul în timpul aventurilor mele din întreaga lume, încerc să păstrez o greutate sănătoasă când sunt la Paris, chiar dacă în țara noastră dragă sunt prea multe tentații !

greutate
Călătorește, mănâncă mai bine și fii activ ...

Iată câteva reguli care au fost întotdeauna adevărate pentru mine:

În Asia: atingerea greutății mele ideale prin sărbătoare !

În Asia, am pierdut repede cei 3 kg prea mult pe care îi trag în mod regulat în Franța, dar cel mai important este că m-am bucurat mereu și că nu am simțit niciodată greutatea, balonarea sau alte dureri pe care le am. Atacă prea des. in Europa. În Asia, ceea ce mi se potrivește total și pare să-mi placă intestinele sunt:

• O mulțime de orez alb cu o varietate de legume verzi.
  • Cantități mici de carne
  • Pește proaspăt când sunt lângă mare
  • Fără pâine, fără brânză
  • Fără deserturi care să mă ispitească
  • Mereu fructe proaspete bune

Ori de câte ori ajung în Asia, la început ies din restaurant înfometat pentru că mi se par porțiile destul de mici. Cu draga mea, am fost foarte bucuroși să terminăm mesele copiilor în Vietnam și uneori comandam câte un fel de mâncare suplimentar de împărțit. Și, în sfârșit, după 3 sau 4 zile te obișnuiești și când te întorci la o dietă occidentală, descoperi că există prea mult din toate! După trei sau mai multe săptămâni de vacanță în Asia, am pierdut încă 3 kilograme. În timpul părții asiatice a turneului nostru mondial, draga mea a pierdut chiar și 7 kilograme! (Au fost chiar prea multe, dar trebuie spus că este de obicei un mare mâncător). Pe scurt, cu cele 3 kilograme mai puțin, mă simt la greutatea mea ideală și, prin urmare, știu că orice ședere în Asia va rima cu bunăstare interioară! Când am petrecut două săptămâni în Japonia, am avut chiar impresia că mănânc mult mai mult decât de obicei, întrucât am adorat absolut totul și, în sfârșit, acolo am pierdut puțin în greutate ... Pe scurt, foarte personal, dar pentru mine Asia este un câștigător !

Încă exclud India din recenzia mea pozitivă asupra Asiei pentru că m-am îmbolnăvit atât de mult acolo încât pierderea în greutate nu a fost deloc sănătoasă! În plus, nu sunt un mare fan al mâncărurilor lor. În cele din urmă, în Filipine, am găsit că bucătăria este mai blândă decât în ​​altă parte din Asia.

Pe farfuria mea din Bali

În Statele Unite, din fericire nu-mi place mâncarea nedorită !

SUA sunt cunoscute pentru înregistrările de junk food și obezitate, așa că am fost foarte speriată de ceea ce aș putea mânca acolo, dar în cele din urmă mi-a fost foarte ușor: deoarece nu-mi place niciunul dintre aceste junk food americane, nu am riscat să cedez ! În cele din urmă, gătind eu carne, paste și legume și mâncând în restaurante bune (și nu există lipsă de restaurante bune în New York sau Chicago unde am locuit) și bine mi-am păstrat greutatea (după mai bine de un an acolo!), sau chiar a pierdut puțin pentru că nu mai puteam mânca baghete sau brânză la toate mesele (cheddar portocaliu neon nu mă ispitea deloc și alte brânzeturi fiind scumpe). Deci SUA, pentru a ține linia, este bine dacă nu sunteți un fan al burgerilor, hotdog-urilor, brunch-urilor gargantuan și bufetelor "tot ce puteți mânca".

În America Latină: contraste mari în funcție de țară, dar în afară de Peru, nu excelent pentru linie !

Am trăit câteva luni în Cusco și trebuie să vă spun că am descoperit cu surprindere că bucătăria peruviană este excelentă! Mențiune specială pentru ceviche dar și pentru toate supele de legume și cereale. În Antigua, Guatemala, am mâncat și noi foarte bine. Pe de altă parte, în Mexic a fost prea multă gătit pe bază de porumb pentru gustul meu și apoi am suferit o intoxicație alimentară mare care m-a determinat să slăbesc 7 kilograme și o săptămână fără să pot merge! În Argentina, era mult prea multă carne; în Brazilia, în afară de açai, nu mi-a plăcut aproape nimic, deoarece era prea multă mâncare prăjită; Ei bine, nu cred că am mâncat la fel de prost ca în Cuba. Pe de altă parte, chiar și atunci când nu-mi plăcea să gătesc, mă sărbătoream mereu cu fructe în toate țările din America Centrală și de Sud.

În Australia și Noua Zeelandă: mai bine să gătești ...

Din motive bugetare, am călătorit cu autocaravana în Australia și Noua Zeelandă și, așadar, am mâncat ceea ce găteam foarte simplu în spatele camionetei noastre și cred că nu este rău, deoarece există totuși influențe americane care ar putea fi puțin periculoase. În aceste două țări, micile mele probleme de digestie au început din nou și am simțit adesea greutate în stomac. Fish & Chips sunt foarte, foarte bune acolo, dar din păcate nu sunt cele mai sănătoase ...

În Africa: nu multe experiențe, ci experiențe bune !

Indiferent dacă este în nordul Africii (Maroc, Tunisia) sau în timpul aventurilor noastre nebunești din Camerun, ne-a plăcut întotdeauna gătitul acasă și peștele bun, mare și proaspăt. De asemenea, în Mauritius este ca în Asia, o mare pasiune asupra papilelor gustative și un echilibru perfect pentru mine! Din nou, doar fructe și sucuri de fructe bune !

În paharul meu din Mauritius: efect detoxifiant garantat !

Cea mai mare creștere în greutate a mea? În Spania și Corsica !

Cel mai rău pentru linia mea a fost întotdeauna Spania! Cu toate acestea, nu simt că mănânc atât de mult și de obicei consum mult ulei de măsline zilnic, așa că cred că aspectul care îmi deranjează metabolismul este faptul că mănânc târziu, foarte foarte târziu! Când lucram în Madrid, de cele mai multe ori mâncam prânzul la ora 15:00 și cina în jurul orei 23:00 și, în ciuda celor câteva tapas pe care le comandam, îmi puneam mereu trei kilograme bune! Excepție: Canarii. Cel mai bun dintre cei mai buni! Mă repet, dar dieta mării este treaba mea !

În Corsica, deși am mers deseori pe traseele de drumeții, ne-am îngrășat întotdeauna. Fără îndoială că duo-ul coppa și brocciu nu ne reușește, chiar și după 6 ore de mers !

În Italia este în mod regulat un kilogram sau încă doi la cântar, pentru că, în primul rând, ca în Franța sunt prea multe tentații (cu înghețata italiană în plus!) Și când merg cu familia nu ajută la nimic.;-).

Căsătorindu-mă cu un nemțean, mi-a fost puțin frică de brânzeturile excesive și de mezelurile care nu mi se potrivesc prea bine, dar am o soacră care gătește foarte bine și care, ca mine, este un fan al peștilor, așa că scap varza și cârnații în orice fel (cu excepția din când în când la Bier Garten, desigur;-)).

Când călătoriți: mâncați, vă deplasați este mai evident !

V-am spus doar despre dietele din întreaga lume, dar celălalt aspect care influențează foarte mult greutatea călătoriei este faptul că nu aveți un stil de viață sedentar. Când călătorim, ne deplasăm mai mult, mergem mult pe jos pentru a vizita fiecare loc și dacă, în plus, la fel ca noi îți place să mergi cu bicicleta sau să faci drumeții, devine rapid sportiv și se simte bine! Excepția a fost Australia și Noua Zeelandă, unde am condus prea mult: am simțit lipsa de mișcare și am recâștigat o parte din greutatea pierdută în Asia. Pe scurt, atunci când călătoriți, trebuie să profitați de oportunitatea de a vă reconecta cu exercițiul fizic și de a redescoperi bunăstarea legată de mișcare.

Și când sunt la Paris ?

Așa cum v-am spus în introducere, am învățat din călătoriile noastre, am descoperit bucătării care mă făceau să mă simt bine, am învățat, de asemenea, să „desprind” din mâncărurile pe care le-am abuzat un pic ca brânza. Exemplu (și vin, ups!). Călătorie după călătorie, îmi place din ce în ce mai puțin brânza (ce rimă!) ... Mănânc multe legume și îmi plac mai puțin deserturile de-a lungul timpului. Simt că mănânc din ce în ce mai bine și am învățat despre obiceiurile alimentare din fiecare țară. O mare constantă pentru mine este să aleg produse simple și proaspete. Foarte rar produse industrializate. Pe de altă parte, în Franța continuu să mă îndrăgostesc de gastronomia noastră bogată și de unele dintre mâncărurile sale nerezonabile, dar limitez aceste diferențe la mese. Și dacă gusturile mele se schimbă în timp ce călătoresc, există încă două elemente esențiale care sunt încă de neînlocuit pentru mine: o baghetă bună și șampanie. !

În ceea ce privește mișcarea, îmi cunoașteți secretul: mă deplasez doar cu bicicleta și, în ciuda poluării și a riscurilor, găsesc acolo un imens echilibru la care nu pot renunța.

Pe scurt, chiar dacă nu am probleme cu greutatea, sunt foarte sensibilă la bunăstarea interioară și senzațiile pe care ni le întoarce dragul nostru organism, așa că încerc să găsesc dieta care să mă facă să mă simt în formă bună, bine în corpul meu și bine în capul meu! Stomacul îmi cere deja ... o următoare călătorie în Asia !