Forum imagine; Natură; Vizualizare subiect - A RUAHA; SELOUS în TANZANIA -în dec

Ore în format UTC + 1 oră [Ora de vară]

vizualizare

Regulile forumului

Acest spectacol este rezervat exclusiv celor care doresc să împărtășească o călătorie (medii și toate speciile combinate).
Acesta trebuie să includă, pe lângă fotografii, texte detaliate bine documentate, cu diverse explicații despre biotop, mediu și altele.
Vă rugăm să selectați cu atenție fotografiile, fotografiile neclare, fără claritate sau claritate nu sunt permise mai mult aici decât în ​​orice altă parte a forumului.
Orice postare care nu îndeplinește specificațiile va fi mutată.

Limitați la 12 fotografii la prima postare, apoi următoarele la fiecare trei zile, cu maximum 12 imagini de fiecare dată.

A RUAHA & SELOUS în TANZANIA -în dec. 2018-

.
- 30 noiembrie 2018, undeva în rezervația Sélous .

Este în jurul orei 11 dimineața, căpitanul tocmai a lansat turbina Cessna a aviației de coastă.
Regimul crește încet și în curând va stabiliza acest lucru.

Am aterizat aici, în mijlocul tufișului, cu 10 minute mai devreme. Un cuplu tânăr a urcat la bord.
Cu căldura ambientală, turbina PT-6 revine rapid la temperatura optimă de funcționare.

Mâna care se sprijină pe controlul modului se mișcă imperceptibil. Aeronava începe să se miște și urcăm pe pistă pentru a găsi vântul frontal.
Un viraj rapid, alinierea și viteza maximă a turbinei. La bord sunt doar 4 pasageri (în plus față de cei doi membri ai echipajului), astfel încât Cessna crește rapid viteza.
Turbina Pratt & Whitney PT6 este o minune care alimentează mii de avioane din întreaga lume. În Cessna 208 simțim tracțiunea puternică .
Câteva zguduituri, din cauza denivelărilor pistei, și suntem deja în aer .......

Nu retrageți trenul de aterizare: este fix! Clapele urcă încet și ne ridicăm la o altitudine de croazieră de aproximativ 3000 m.

Am părăsit aeroportul din Dar es Salaam (linii interne) în jurul orei 9:00 .
În timpul zborului, pentru a evita manipularea pasagerilor, căpitanul a slalom încet între cei mai mari cumuli care împânzesc cerul tanzanian în acea dimineață. .

Am aterizat deja de două ori pe „piste de aterizare” (pistă de pământ), unde pasagerii au debarcat, alții s-au îmbarcat.
De fiecare dată pilotul de la poalele „scării” a înmânat o sticlă de apă, cu un zâmbet foarte plăcut de bun venit, fiecărui pasager care a urcat.
Apoi, ne-a explicat câteva reguli de siguranță (nu toate incluse ... engleza mea are limite!), Înainte de a începe procedura de decolare împreună cu colega ei.
La sol, copilotul era însărcinat cu gestionarea bagajelor în dulapuri, sub avion.
(Pentru informații, bagajele sunt permise: doar pungi moi și limită de greutate ... 15 kg !)

Încă zburăm peste Selous (unde ne vom întoarce peste câteva zile) .
Sub Cessna trec râuri. Unii cu qq. buzunare vizibile de apă, multe sunt complet uscate .
Ne aflăm - în teorie - într-o perioadă scurtă de ploi, dar au fost puține furtuni.

Apoi zburăm peste rezerva Ruaha destinația noastră finală a zilei.

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Ultima editare de Puma pe 19 ianuarie 2020, 20:05, editat de 41 de ori.

Cu două zile mai devreme, seara, părăsisem CDG .
Un Boeing 777 Ethiopian Airlines ne-a dus la Addis Abeba .
După qq. ore de așteptare și răbdare într-un aeroport aglomerat, reluasem un zbor către Dar es Salaam, în Tanzania .
O odihnă târzie după-amiază și noaptea la hotel nu a fost prea mult, înainte de a ne întoarce la tufa Ruaha .

-4- Iată-ne la destinație .

Asigurați-vă că cele două bagaje ale noastre sunt scoase din seifurile Rulotei Cessna.
Un șofer și un ghid ne așteaptă și se prezintă.
Un pic de așteptare pentru qq. formalități. Profit de această ocazie pentru a explica gazdelor noastre că engleza noastră sumară nu ne va permite să înțelegem toate explicațiile lor .
"Nici o problemă " !

Este aproape ora 13: ghidul ne explică că avem aproximativ 1h30 de pistă pentru a ajunge în tabără. iar masa care ne așteaptă .
"Nici o problemă!" răspundem cu inima.

După aproximativ 8 km, prima întâlnire .

-6- Această Leoaică este foarte fierbinte, dar și o burtă plină .

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Pe cealaltă parte a pistei, alte două leoaice sunt ocupate în jurul carcasei bine făcute a unui tânăr bivol.
Vânătoarea trebuie să fi avut loc cu o zi înainte. Mirosul care ne înconjoară încet este repede insuportabil.
Burtele sunt bine rotunjite, dar când ți-e foame . !

Pe de altă parte, prezența noastră nu pare pe placul acestei leoaice .
Nicio problemă „domnișoară”, doar treceam .

De jur împrejur, alți membri ai trupei, satisfăcuți, sunt în digestie completă sub arbuști.

Plecăm spre tabăra MDONYA Old River .

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Ultima modificare de Puma pe 03 ianuarie 2019, 12:54, modificată de 1 dată.

Este a doua oară când venim în sudul Tanzaniei la Ruaha (și Selous).
Călătoria anterioară, în 2015, a făcut obiectul unui jurnal de bord aici:
http://www.image-nature.com/forum/viewtopic.php?f=162&t=57569

Ne-a plăcut mult această regiune, dar am plecat cu puțină frustrare.
Nu am văzut o specie pe care căutăm să o întâlnim încă din qq. ani deja ...
Aproape două ore acest animal mitic ne-a refuzat și în 2017 în Kenya:
http://www.image-nature.com/forum/viewtopic.php?f=162&t=61119

Nu lucrez „apropo”, dar este adevărat că această speranță de întâlnire este un vis de lungă durată.
Știm din experiență că natura este cea care decide, ce vrea ea să ne arate. Așa că sperăm doar de data aceasta.
Ne-am limitat căutarea la cele două rezervații tanzaniene, unde este probabil ca aceste animale să fie văzute. ***
Există și alte locuri în Africa în care șansele de a ne realiza visul sunt puțin mai mari (în Zambia ...), dar este sincer peste mijloacele noastre financiare.

Lucrăm din greu aici, în Tanzania ... și avem 12 zile în față .
Să profităm ! Mai sunt multe alte specii de văzut.
Este, de asemenea, un moment deosebit de bun pentru păsările migratoare. ....

Voi încerca prin acest Travelogue, nu să vă ofer o listă de specii surprinse în imagini, ci să vă fac să trăiți zilele acestea alături de noi.
Știu că unii vizitatori ai jurnalelor mele anterioare apreciază acest aspect al acestor rapoarte.
Acesta este un TEST, vă rog să vă răsfățați! Vă rog .

*** Este adevărat că nu am dat numele acestui animal .
Dacă sunteți de acord să urmați acest caiet și dacă are loc întâlnirea. vei afla (poate!) .

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Fermecând căpitanul, nu durează mult să ajungi la miezul problemei cu aceste leoaice ...

_________________
Poezia pământului nu încetează niciodată. John Keats
https://www.flickr.com/photos/145486303@N02/

O introducere foarte frumoasă care îți face gura apă! Povestea zi de zi mi se potrivește perfect pentru mine.
Deoarece îmi place suspansul, mă abonez.

Bună ziua, și MULȚUMIM tuturor pentru aceste prime comentarii și mărturii despre plăcerea dvs. de a împărtăși această călătorie de safari.

Vinerea aceasta, 30 noiembrie, ne continuăm călătoria spre Tabăra MDONYA OLD RIVER, unde ne așteaptă un „prânz”.

Peisajul se schimbă. Este pentru prima dată când întâlnim astfel de peisaje verzi. Este, de asemenea, prima dată când venim în Tanzania în acest moment, ceea ce corespunde „perioadei ploioase mici” din această regiune.
A plouat aici de fapt înainte, nu suficient pentru a produce iarbă înaltă și pentru a umple râurile. Dar copacii și desișurile au devenit deja verzi din nou.
Consecința este că vedem puțin sau mai puțin bine animalele.

-10- După Lions, cealaltă întâlnire notabilă din această după-amiază este această trupă de elefanți, nu departe de tabără.

Pe de altă parte, se manifestă un inconvenient foarte important: prezența muștelor Tsetse.
Tabăra este înconjurată pe o distanță de zece km de o zonă din Tsé-tsé .
Este o fiară abominabilă care înțeapă (uneori prin două haine suprapuse). Mușcătura este dureroasă și provoacă umflături semnificative în zonă și mai ales mâncărime timp de câteva zile. Trebuie să fii capabil să te stăpânești, altfel ajungi să-ți rupi pielea (am văzut în 2015 un tânăr fotograf cu sânge înțepenit.)

Când nu v-ați confruntat niciodată cu acest bug, nu puteți înțelege cu adevărat. NU există nici un efect de respingere eficient împotriva acestei muște mușcătoare.
De asemenea, se pare că mușcăturile sunt legate de pielea fiecărei persoane.
Un tânăr cuplu care a plecat în safari din aceeași tabără cu brațele și picioarele goale nu a fost niciodată deranjat, deoarece am fost înțepenit de zeci de ori. Dar tsetse îmi place tipul de piele .

Din fericire și într-un mod de neînțeles, în Tabără, nu există Tsé-Tsé .

Descoperim cortul nostru, care s-a întâmplat să fie ultimul și cel mai îndepărtat de biroul de intrare și de intrare al taberei (unde există o baterie de prize de alimentare foarte bine amenajate pentru toate reîncărcarea bateriilor A.P.N de exemplu). Vom profita de zgomot și vizite de noapte .

-11- Cortul nostru poartă efigia IMPALA .

Ne întâlnim cu Iris, o tânără belgiană, manager al taberei alături de Kingsley, tovarășul ei sud-african.
Informare de utilizare mică. În limba franceză, este mai ușor și mai plăcut să înțelegeți explicațiile și, în special, instrucțiunile de siguranță.
După o masă foarte gustoasă și de bun venit, plecăm (în mijlocul zonei Tsé-tse) în jurul orei 16:30 pentru un mic safari de prezentare în jurul taberei.

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Nu puteam fi întâmpinat mai bine .

-13- Prietenul meu, Rollerul cu lame lungi mă așteaptă pe o movilă de termite .

La scurt timp, este un rapitor elegant care se oferă ochilor noștri .

-14- Un gimnogen din Africa (aici un minor)

El suferă atacuri repetate ale unui Drongo Strălucitor (cu rezerve). Gimnogenei îi plac păsările mici și aceasta trebuie să fie aproape de cuibul lui Drongo

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Tabăra este situată lângă o zonă deluroasă. Aici, în prim-plan, un râu al cărui albiu este complet uscat

O primă întâlnire florală destul de surprinzătoare. De la distanță am crezut într-o hârtie împăturită (stil origami ...) !
Florile sălbatice sunt neobișnuite pentru noi (din nou o chestiune de moment al anului). Acesta este începutul unei serii de întâlniri care o vor încânta pe soția mea.

-17- Ar fi o varietate de Hydinora (cu toate acestea am o mică îndoială cu privire la această identificare). Floarea emite un miros care atrage niște gândaci polenizatori. Potirul său a fost umplut cu un tip special al acestor insecte .

O întâlnire neobișnuită pe safari, aceasta este cu adevărat impresionantă și putem estima greutatea sa la aproximativ douăzeci de kilograme .

-18- O broască țestoasă leopardă

-19- Ghizii noștri nu văzuseră niciodată unul atât de mare !

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Acest prim safari de sfârșit de zi se încheie, încă sub înțepăturile Tsetsei .

-20- Sunt destul de mulți în jurul taberei, trebuie să fii precaut. Întotdeauna hoții babuinilor (aici o femeie)

-21- umbrele baobabilor cresc mai mult, lumina se încălzește .

Pe de altă parte, norii au dispărut.
De acord cu ghidul și șoferul nostru, acum decidem să facem safari pe tot parcursul zilei fără întrerupere, cu micul dejun. și masa de prânz în afara taberei, pentru a ajunge cât mai departe posibil de această zonă cu muști tsetse . .

Mâine va fi o altă zi .

_________________
Identificarea unei specii nu este nimic în comparație cu minunea de a o întâlni

Ore în format UTC + 1 oră [Ora de vară]

Cine este online

Utilizatori care navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 invitați